Berrynka

Ahoj, jmenuju se Autumn Rowan Berry JiKa Ami. Většinou mi říkají Berrynko, někdy ale taky Jeřabinko nebo Beruško. Jsem krásná bílá holčička s hnědými znaky. Už nosím obojek a červený, heč. Mám moc ráda běhání, hlavně to bezhlavé zběsilé, kdy motám nožičkama, seč mi síly stačí. Moc ráda si hraju s maminkou, ostatními pejsky (od těch si rozhodně nenechám moc líbit) i lidmi. Znám lidi malé i velké, tiché i uječené. S některýmI je srandy víc, s některými míň. Ale u všech se hrozně dobře spí v klíně, fakt! A super jsou hračky, kulaté, střapaté nebo jen klacky. Taky jsme jeli všichni autem, tam se taky dobře spí. Někdy spím v kleci, někdy u lidí, někdy v pelíšku, jak se to hodí. Nejradši jím syrové maso, hlavně to, co můžu obírat z kostí nebo nakrájené na dlouhé provázky. Ale granule si taky dám s chutí. A teď už jsem připravená- VZHŮRU ZA DOBRODRUŽSTVÍM!